-
ND17_DU-0714 Piąteczka 10264 DUMEL
Symbol:
ND17_DU-0714
102.81
102.81
102.81
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 7 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | 1918686 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 8691752110264 |
Zamówienie telefoniczne: +48 533 251 035
Zostaw telefon |
Przybij Piąteczkę i włącz się do zabawy!
Wspólnie z pozostałymi graczami wybierzcie poziom trudności i połóżcie odpowiednie karty przed sobą pytaniami do dołu. Włączcie łapkę i rozpocznijcie zabawę! Jako pierwszy pytanie czyta najmłodszy z graczy i uderza w łapkę. Ten kto zna odpowiedź, naciska na Piąteczkę i podaje 5 odpowiedzi przed upływem czasu, a następnie ponownie uderza w łapkę. Jeśli pozostali gracze zgodzą się, że odpowiedzi były prawidłowe, gracz może zabrać kartę. Jeśli nie zdąży udzielić on odpowiedzi przed upływem czasu, traci 1 kolejkę w przypadku karty łatwej lub 2 kolejki w przypadku karty trudnej. Następne pytania czytają gracze zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Aby nie było tak łatwo, wśród kart kryją się też karty specjalne, po wyciągnięciu których gracz musi wymyślić własne pytanie. Kiedy wszystkie karty zostaną już odczytane gracze zliczają swoje punkty zgodnie z instrukcją. Ten kto zgromadzi ich najwięcej, wygrywa!
Cechy:
Dźwięk
Motoryka
Poznawanie świata
Koncentracja
Towarzyskość
Ćwiczenie pamięci
Gra przeznaczona jest dla 2-10 graczy od 6 roku życia.
Wspólnie z pozostałymi graczami wybierzcie poziom trudności i połóżcie odpowiednie karty przed sobą pytaniami do dołu. Włączcie łapkę i rozpocznijcie zabawę! Jako pierwszy pytanie czyta najmłodszy z graczy i uderza w łapkę. Ten kto zna odpowiedź, naciska na Piąteczkę i podaje 5 odpowiedzi przed upływem czasu, a następnie ponownie uderza w łapkę. Jeśli pozostali gracze zgodzą się, że odpowiedzi były prawidłowe, gracz może zabrać kartę. Jeśli nie zdąży udzielić on odpowiedzi przed upływem czasu, traci 1 kolejkę w przypadku karty łatwej lub 2 kolejki w przypadku karty trudnej. Następne pytania czytają gracze zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Aby nie było tak łatwo, wśród kart kryją się też karty specjalne, po wyciągnięciu których gracz musi wymyślić własne pytanie. Kiedy wszystkie karty zostaną już odczytane gracze zliczają swoje punkty zgodnie z instrukcją. Ten kto zgromadzi ich najwięcej, wygrywa!
Cechy:
Dźwięk
Motoryka
Poznawanie świata
Koncentracja
Towarzyskość
Ćwiczenie pamięci
Gra przeznaczona jest dla 2-10 graczy od 6 roku życia.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci